Anàlisi dels hashtags de La Revuelta i El Hormiguero

Observa com es construeixen els discursos sobre igualtat i masclisme a través dels hashtags que giren al voltant de La Revuelta amb Broncano.
Segueix què en diu la gent als hashtags més sonors del programa El Hormiquero amb Pablo Motos. Assabenta’t de quin tipus de missatges són.
Descobreix les dades més destacades sobre els hashtags dels programes

Els públics de La Revuelta i El Hormiguero comparteixen una tendència majoritària a publicar contingut neutre, el 97,7% i el 96,9% respectivament. De les 1.161 publicacions de La Revuelta, 27 són feministes, mentre que de les 1.204 d’El Hormiguero, 33 són feministes (2,7%). La diferència més destacada es troba en el contingut masclista: La Revuelta no en registra cap, mentre que El Hormiguero n’inclou un 0,2%.
S’han analitzat 1161 posts que contenen els hashtags #laRevuelta, #laRevueltaTVE i #Broncano.
S’han analitzat 1204 posts que contenen els hashtags #ElHormiguero i #PabloMotos a Instagram.
27 publicacions feministes / 0 publicacions masclistes / 1134 publicacions neutres
33 publicacions feministes / 2 publicacions masclistes / 1169 publicacions neutres
Coneix a fons el nostre projecte




Contacta amb nosaltres
Iniciativa Barcelona Open Data
http://iniciativabarcelonaopendata.cat/
Dones En Xarxa
Segeuix-nos a